Retour- en Teruggavebeleid

Retour- en Teruggavebeleid

Overzicht Ons retour- en teruggavebeleid is geldig gedurende 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we geen volledige teruggave of ruil aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen komen niet in aanmerking voor retourzending. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen zijn, gevaarlijke materialen, of ontvlambare vloeistoffen of gassen.

Extra niet-retourneerbare items:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Stuur alstublieft uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend:

  • Boek met overduidelijke gebruikssporen
  • CD, DVD, VHS-band, software, videospel, cassettebandje of vinylplaat die is geopend.
  • Elk artikel dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert, beschadigd is of ontbrekende onderdelen heeft om redenen die niet aan ons te wijten zijn.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

Restituties Nadat we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie.

Als u bent goedgekeurd, wordt uw restitutie verwerkt, en een tegoed wordt automatisch toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

Late of ontbrekende restituties Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst opnieuw uw bankrekening.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw restitutie officieel wordt geboekt.

Neem daarna contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een restitutie wordt geboekt.

Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft nog steeds geen restitutie ontvangen, neem dan contact met ons op via info@mrgin.be.

Uitverkoopartikelen Alleen reguliere geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Ruilen We vervangen alleen artikelen als ze defect zijn of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@mrgin.be en stuur uw artikel naar: {fysiek adres}.

Cadeaus Als het artikel als cadeau is gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks aan u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt een cadeaubon naar u gemaild.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de schenker de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om aan u te geven, sturen we een terugbetaling naar de schenker en komen ze op de hoogte van uw retour.

Verzenden van retouren Om uw product te retourneren, moet u uw product per post sturen naar: info@mrgin.be voor meer info.

U bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van uw artikel voor retournering. Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Als u een restitutie ontvangt, worden de kosten van retourzending in mindering gebracht op uw restitutie.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voor de levering van uw geruilde product variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig? Neem contact met ons op via info@mrgin.be voor vragen met betrekking tot restituties en retouren.